zondag 22 april 2012

~

Body butter!

Toen ik 15 jaar werd kreeg ik van mijn tante een heerlijke huidverzorgingsproducten setje van the body shop.
Ik heb veel van the body shop gehoord, dus nu kan ook ik oordelen hoe goed dit product nou eigenlijk is.


Zoals je vast al opviel staat hierboven de Marocan Rose Body butter van de body shop.
Het is een body butter voor normale en droge huid.
Als je het op je huid doet geeft het een fris gevoel en je ruikt ook lichtjes naar rozen.
Niet te erg gelukkig =]

Zoals je kunt zien is deze body heel erg licht roze.

Het niet heel dik en stevig waardoor het prettig is om op te smeren.
Je kan het vergelijken met boter dat net niet begint met smelten.
Als je het op je gezicht smeert geeft het, het effect van dagcrème.
Je krijg er een mooie glimmende huid van.
Het verschil is niet enorm groot maar net genoeg voor een mooie final touch.

Hier is het filmpje van de body butter

Statistieken 1ste week Fashion goodie
* 107 pagevieuws
* 4 reactie's 
* 2 followers



Geen opmerkingen:

Een reactie posten