zondag 15 april 2012

~

LIPSTICK! 
Bij de kruidvat was er een leuke make-up actie (1+1 gratis)
Samen met mijn vriendinnen en zus ben ik hier natuurlijk van gaan profiteren.



Ik wil graag beginnen met de lipstick van L'oreal =]
Dit is kleur 01 en 06 van de nieuwe l'oreal caresse collectie.
Ook wel bekend als Caresse Fashion Pink en Caresse Aphrodite Scarlet.
De lichtste en de donkerste kleur van deze serie.
In totaal zijn er 12 verschillende lippenstiften van de Caresse collectie.
Wat zo fijn is aan deze lipstick is dat het geen dikke laag is wat je er in een keer op smeert.
Ook al lijkt de kleur 06 aan de stick erg donker, kan het er erg mooi uitzien op de lippen.


Op de afbeelding hierboven draag ik de 01 Caresse Fashion Pink



Ook heb ik nog 2 andere L'oreal lipsticks.
Deze zijn nummer 373 en 377 van de intense collectie.
Deze 2 kleuren zijn speciaal gemaakt voor blond haar en lichte brunettes.
Ik vind ze een beetje een klassieke look hebben, wat ik erg mooi vind.

Hier draagt mijn zus nummer 377 intense 



En als laatste heb ik de lipstick van Catrice.
Dit is kleur nummer 160 Pink panter van de collectie ultimate shine.
Zelf vind ik de kleur erg sterk dus heb ik hem op de volgende foto lichtjes gemengd met de L'oreal 01 van de Caresse collectie. Het spijt met daarvoor.

Hier draag ik de Catrice nummer 160 en L'oreal nummer 01


Ook heb ik een filmpje gemaakt van de lippenstiften, zodat jullie ze wat beter kunnen bekijken.

Welke lippenstift lijkt jullie het mooist of prettigst?

xoxo Channah

4 opmerkingen: